2 veckor utan pussar.

Hej! Ja, det är nu en vecka kvar innan Robin kommer hem igen. Det är ju jättetöntigt att vi tycker det är så jobbigt med bara två veckor ifrån varann, men man måste ta in i beräkningen att vi levde i ett distansförhållande under 1.5 år och att då får man lite nog av det där. Såklart är det bra att komma ifrån och göra saker själv och sådär, men jag saknar. Och han saknar.

Men. Jag underhåller mig ganska bra ändå. Tittar på filmer/serier som han inte kollar på, lagar mat som jag älskar, går in i ”sy-mode” och har ingen Robin som tycker att jag är läskig då haha 😉 Såna saker.

Hittills har jag sytt två necessärer och en klänning. Och där tog mitt tyg slut.. Så idag ska jag åka till Gårda textil och inhandla mer! Jag har nämligen 3 dagar ledigt nu i veckan. Ska bli kul att förvandla köket till en verkstad. Längtar tills vi har fler rum och då kan ha symaskinen uppe hela tiden, men inte i vägen… Hoppas på en större lägenhet nästa gång. 🙂

13427795_10154265890089860_5188208892755086034_n

Ja, men det jag planerar att sy härnäst är en klänning med knappar! Och då såklart knapphål. Det har jag vart lite skraj för och nu ska jag banne mig göra det. Kul ska det bli! Återkommer med resultat! 🙂

 

2 thoughts on “2 veckor utan pussar.

Kommentera

