Matutmaningen

Hallå!

Ja, som ni ser så håller jag på med en sorts matutmaning. Den heter Whole30. Dock, så har jag modifierat den lite grann, för att jag ska överleva. 🙂 Jag får äta majsbröd, lite sojabaserat protein, turkisk yoghurt (pga att den är högpastöriserad) 0ch jag får äta torkad frukt mer än man egentligen får. Det var det!

Jag har slutat med mejeriprodukter, gluten, socker och tillsatser. Yes. Hittills går det bra! Och jag får dricka kaffe, om än svart, men ändå! Det är nog det som räddar mig.
Jag är jättetaggad och hoppas framförallt att detta ska hjälpa mig med min PMS, det har jag hört att den kan! Hoppas hoppas.

Men annars så jobbar jag och jag har en dag kvar nu, sedan äntligen helg! Hoppas ni har en fin eftermiddag! 🙂 13244605_10154222588289860_208525651678631466_n

Kommentera

