1 dec och avslut.

Hej! 1 dec! Härligt, tycker jag. Älskar december och med tanke på att jag slutar skolan på onsdag så betyder det att jag har massor av tid för julmys och julbak! 🙂

Denna veckan är både lång och kort på samma gång.
– Idag ska jag ha beting i skolan, det är en terminsuppvisning för att visa vad man lärt sig. Jag är inte så nervös faktiskt. Trodde det skulle vara värre. Men jag är väldigt glad över att Robin kunde stanna tills bara för en timme sedan! Han har inte lektion förens vid 13.30 idag så det funkade bra. Och det är alltid skönt att få vakna på rätt sida, med finaste killen när man ska göra något stort. Men jag tänker att det endast är för att visa vad man har gjort och det är ingen press på hur långt man ska ha kommit. Och dessutom så fick jag välja om jag ville göra ett beting, eftersom jag tar uppehåll, och då sa jag ja. Just för att få ett bra avslut på denna terminen. 13.20 har jag mitt beting. Sedan blir det plugg och träning.

– Imorgon ska jag tvätta och börja packa och plugga massor! Ett träningspass ska jag också klämma in.

– För på onsdag har jag tenta i musikhistoria. Romantiken. Det kommer nog gå bra, jag är lite orolig. Men har ju två dagar kvar plus hela onsdagen för att tentan är kl. 15 så hinner man gå igenom allt ett par gånger. Och på kvällen kanske mamma kommer med släpet. 🙂

– Torsdag är den stora lägenhetspackardagen! Mina vänner kommer hit och hjälper till och allt ska in i släpet, och mattan ska tvättas. Men vi låter sängen och lite köksgrejer vara kvar tills fredag eftersom min besiktning är kl 10 på fredag. På kvällen ska jag och mamma på stickcafé här i Malmö!

– Fredag åker jag och mamma hemåt med hela min lägenhet! Hoppas den får plats någonstans.. 😉

– Lördag jobbar jag i Wadköpings café! Kom dit och fika, vettja! 🙂

– Söndag har jag konsert ute på landet, jag tror det är knista kyrka. Julens sånger, det är väldigt mysigt!

Sedan börjar en ny vecka och då kommer massa annat roligt och mysigt!

Hoppas ni får en bra vecka, jag återkommer snart med en stickuppdatering! Kika in här då o då! 🙂 Puss

Kommentera

