Torsdag = helg?

Godmorgon!

Jag har i flera år haft den otroliga tur att inte haft några schemalagda lektioner på fredagar i ca 3 år! Sista året på gymnasiet hade vi projektarbete, då jag övade, och på Lunnevad hade jag inga lektioner. I år så har jag ibland orkesterinstudering, men det är ca 1-2 gånger per termin : )

Så därför tar jag alltid helg på torsdag eftermiddag! Det är otroligt skönt och jag äter alltid liiite godare frukost på torsdagen, för att bara känna att nu är det helg! Sen är det ju så att jag oftast övar ändå fre lör och sönd men det är skönt att inte ha några lektioner : )

Idag har jag en heldal som slutar halv sex efter en timmes träning på friskis! Ska bli skönt att komma hem ikväll och bara slappa och läsa lite i min bok! : )

Pusshej! Ha en bra dag!

Kommentera

