Rawfood 70 %

Hejsan! Ja, jag vet inte om ni såg på Instagram i morse att jag la ut en bild på min frukost? Om inte så kommer den här igen!

Bild

Igår bestämde jag mig nämligen att pröva på att äta lite mer raw food och att kickstarta den perioden med en veckas typ detox! Alltså slutar jag dricka kaffe och svart te, slutar äta bröd, ingen pasta och så lite socker som det är möjligt! Jag kommer att träna varje dag fast ett träningspass kan vara att gå en powerwalk så det är inget mördarprogram! Jag kommer hålla igång och träna och äta bra. Detta är verkligen inget sätt att försöka gå ner i vikt!

Om ni är sugna på att pröva så släng in en kommentar så berättar jag mer detaljerat eller köp det senaste numret av Topphälsa! 

Ikväll blir det en lung kväll med lite sims 3 och lite ”Call the Midwife” 🙂 Hoppas ni får en skön kväll! 

Bild

Såhär ser det ut hos mig just nu! Inget att klaga på direkt! ❤

 

Kommentera

